Saturday, February 28, 2009

Think n Act


Boycott..simple word.

Ikot nafsu,mmg aku g mkn aiskrim mcD,tp aku tringt kate2 mmber aku..

"1 rinngit same dgn 1 pluru aku suply kat yahudi utk bunuh saudara aku d Palestin"

Aku syg saudara seIslam aku lbih dr nafsu aku kat mcD aiskrim..

hrp2 korang pon same..

5 comments:

aniqa said...

sy pun same syg tapi harituh dah termakan mcd.tapekan kalau darurat

grappy mewlon said...

mm..

xpe kot klo btol2 darurat..tp sebaek2 nye elak kan la,k..

kte semestinye xmau jd pnyumbang israel (zionis) kan..

klo nak tau lbih byk psl the truth of israel,bleh la google "the arrival"

ade video yg ptot awk tgk.. =)

DR. ALIA said...

anakku~ kah2
weh, x bgtau pn kau ade blog~
hampess...

jenguk2 la blog aku..klu kau rajin la..
aku tulis x best..aku je yg best sorg2...bnde lain xley best..ahahah

k tu je..
bru td aku igt nk tepon kau..tp bese la
mls tu kn lg terer dr rajin..hehe
k la...tk care~

weh, kau ade ym x? add aku~

jgn la lupa kt mak kau sorg ni...kekeke

Hariry Ariffin said...

jom lunch rm 5.95. :D

Anonymous said...

kfc cne lak bang?? dia xsupport israel ke?